Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Statusy dostępności produktów

    Drukuj
  • Pod ceną każdego produktu umieszczona jest informacja o statusie produktu. Statusy dostępności aktualizowane są na bieżąco.

    Wyróżnić możemy następujące rodzaje statusów:
    • Dostępny - produkt znajduje się na magazynie i zwykle wysyłamy go tego samego dnia, w którym składasz zamówienie. Może się jednak zdarzyć, że produkt będzie zarezerwowany dla innego klienta w takiej ilości, która uniemożliwi realizację Twojego zamówienia. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą w celu uzgodnienia dalszego postępowania;
    • Na zamówienie - aby dokonać zakupu takiego produktu należy skontaktować się bezpośrednio z Inżynierem Sprzedaży. Ustalone zostaną wtedy warunki realizacji zamówienia, np. specjalistyczne cechy produktu, sprowadzenie towaru od producenta. Czas realizacji ustalany jest indywidualnie.
    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Zakupy":