Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Statusy zamówienia

    Drukuj
  • W zakładce Zamówienia w swoim Profilu znajduje się lista wszystkich dotychczas złożonych zamówień.

    • Realizowane - zamówienie zostało przekazane do realizacji: jest w trakcie kompletowania i będzie przekazane do pakowania i wysyłki.
    • Niezapłacone - zamówienie zostało zrealizowane i wysłane na zadeklarowany adres. Czekamy na opłacenie zamówienia. Status ten dotyczy zamówień płatnych przelewem na konto lub z odroczonym terminem płatności.
    • Zaległe - zamówienia zrealizowane, dostarczone do klienta. Należność nie została jednak uregulowana a termin płatności już minął.
      Uwaga! Nowe zamówienia NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE DO REALIZACJI do momentu wpłynięcia na konto firmy płatności za zaległe FV!
    • Zrealizowane - zamówienie zostało pomyślnie sfinalizowane - opłacone i dostarczone.
    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Zakupy":