Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Czy usługa serwisowa jest płatna?

    Drukuj
    • Okres gwarancji trwa - naprawa lub wymiana sprzętu jest bezpłatna.
      Uwaga! Aby skorzystać z b e z p ł a t n e g o serwisu należy spełniać wszystkie warunki umowy gwarancyjnej
    • Okres gwarancji Twojego urządzenia już się skończył - możesz skorzystać z naszego serwisu odpłatnie. Koszt naprawy sprzętu nieobjętego gwarancją jest ustalany indywidualnie.

    Koszt testów urządzenia sprawnego, zgłoszonego jako uszkodzone wynosi 5% jego wartości, nie mniej niż 20PLN i nie więcej niż 100PLN. Powyższe opłaty będą obciążone dodatkowo usługą transportową.
    Serwis Dostawcy odsyła naprawiony lub wymieniony sprzęt na swój koszt. Natomiast wysłanie sprzętu do serwisu odbywa się na koszt Nabywcy.
    Nabywca może zlecić serwisowi dostawcy ekspertyzę uszkodzonego sprzętu niezależnie od jego pochodzenia - koszt takiej ekspertyzy ustalany jest indywidualnie.
    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Serwis":