Szczegółowe zasady dotyczące rękojmi i gwarancji opisane są w Regulaminie Sklepu
W przypadku reklamacji urządzenia należy:- zalogować się na konto z którego reklamowane urządzenie zostało zakupione,
- wypełnić formularz zgłoszenia do serwisu RMA,
- zapakować reklamowane urządzenie w taki sposób, aby urządzenie nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu,
- umieścić w widocznym miejscu na przesyłce numer RMA przydzielony przez nasz system,
- reklamowane urządzenie wysłać na adres:
Netiona Sp. z o.o.
Serwis
ul. Młyńska 27
22-400 Zamość
- na jedno reklamowane urządzenie przypada jedno zgłoszenie reklamacji RMA, w przypadku wysyłki dwóch lub więcej urządzeń należy dokonać odpowiedniej liczby zgłoszeń reklamacyjnych RMA;
- reklamowane urządzenie musi być kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony wraz z osprzętem tj. zasilacz, antena, uchwyty itp.,
- sprzęt po naprawie odsyłany jest na koszt Netiony.
- przysłania urządzenia niekompletnego;
- niepoprawnie wypełnionego formularza RMA (brak dokładnego opisu usterki);
- stwierdzenia, że urządzenie nie podlega reklamacji;
- braku możliwości odczytania numerów seryjnych urządzenia