Tematy pomocy

  • wróć do listy testów i raportów

    Jak wysłać zgłoszenie serwisowe?

    Drukuj
  • Szczegółowe zasady dotyczące rękojmi i gwarancji opisane są w Regulaminie Sklepu

    W przypadku reklamacji urządzenia należy:
    • zalogować się na konto z którego reklamowane urządzenie zostało zakupione,
    • wypełnić formularz zgłoszenia do serwisu RMA,
    • zapakować reklamowane urządzenie w taki sposób, aby urządzenie nie zostało w żaden sposób uszkodzone podczas transportu,
    • umieścić w widocznym miejscu na przesyłce numer RMA przydzielony przez nasz system,
    • reklamowane urządzenie wysłać na adres:
      Netiona Sp. z o.o.
      Serwis
      ul. Młyńska 27
      22-400 Zamość

    Uwagi:
    • na jedno reklamowane urządzenie przypada jedno zgłoszenie reklamacji RMA, w przypadku wysyłki dwóch lub więcej urządzeń należy dokonać odpowiedniej liczby zgłoszeń reklamacyjnych RMA;
    • reklamowane urządzenie musi być kompletne - tzn. pomimo uszkodzenia jednego elementu reklamowany towar musi być dostarczony wraz z osprzętem tj. zasilacz, antena, uchwyty itp.,
    • sprzęt po naprawie odsyłany jest na koszt Netiony.
    Przesyłka będzie odsyłana na koszt nadawcy, bez przyjęcia na serwis w przypadku:
    • przysłania urządzenia niekompletnego;
    • niepoprawnie wypełnionego formularza RMA (brak dokładnego opisu usterki);
    • stwierdzenia, że urządzenie nie podlega reklamacji;
    • braku możliwości odczytania numerów seryjnych urządzenia
    Czy informacje w tym temacie są wystarczające?

    Twoja odpowiedź (anonimowa) pomoże nam ulepszyć system pomocy

    Zobacz inne tematy w sekcji "Serwis":